Известие

Collapse
No announcement yet.

Висяща букса и проблем с дросела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Висяща букса и проблем с дросела

    Колеги,

    става въпрос за 156-ца 2.4 JTD, а проблемът, който имам е следният. Те всъщност са два. Единият е висяща в нищото букса с кабел, идваща откъм задната част на двигателя към предницата. Оглеждах от къда може да бъде, но уви. Ако някой знае за какво е бих бил благодарен на малко просветление.

    И сега вторият: дроселовата клапа стои отворена дпри на изгасен двигател. Не е блокирала защото се движи, но напрактика механизмът я връща обратно, което води до сериозно количество въздух в двигателят и силно тресене и вижрации. Щом на запален двигател я затворя до моментът преди изгасване всичко отихва и се превръща в отново от трактор в Алфа!

    Благодаря предварително на отзовалите се колеги!

  • #2
    Ако сложиш някоя снимка може да ни е по-лесно да ти познаем буксата
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      Ето така изглежда колега, дано разпознаете нещо
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Прилича на буксата на датчика за вода в горивото. Намира се отдолу на филтъра,ако го има.
        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

        Comment


        • #5
          И аз там опипвах ама нищо не усетих. Утре пак ще му хвърля едно око дали случайно не съм го пропуснал.

          А нещо относно дроселовият клапан дали имате като съвети или идеи?

          Comment


          • #6
            Като за начало не е дроселова клапа, а клапа за меко гасене на мотора. Така както си го описал си работи перфектно, тя се затваря от вакуум само в момента на гасене на мотора. Това,че при намаляване на въздуха на мотора намаляват и вибрациите говори за някакъв друг проблем, може би дюзи, може би нещо друго, само някой добър майстор може да каже.

            Sent from my MI 5 using Tapatalk
            Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
            Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

            Comment


            • #7
              Там където влиза мъркуча от кулера към дригателя не е ли точно дроселовата клапа?

              Comment


              • #8
                Не, дизела няма дроселова клапа.

                Sent from my MI 5 using Tapatalk
                Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                Comment


                • #9
                  Странното е че дава симптоми точно като дросел за адаптация, вибрациите, излишното бучене, което се пренася в задната част на генерацията след намаляването на въздуха, а и след определен ход на педала за газта умира тягата. Някъде на трета става това и на педал до пода в един момент едва едва качва над 3000 оборота. Смисъл тя скороста си се качва, но не и с инерцията, която трябва да бъде.

                  Comment


                  • #10
                    А и работата е там, че като я вкарам в обороти (малко над над 900) вибрациите пак изчезват. Прави го само в ниските.

                    Comment


                    • #11
                      И аз имам там една подобна букса. Вързана е в общ сноп с тази на МАР сензора. Но пък нямам ЕГР и всичко покрай него (без охладителя) е махнато та може от там нещо да се е загубило
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        При мен обаче е самотна излизаша откъм кората. Но нищо чудно и да я е олекотил предишният собственик ��
                        Last edited by bogdan.genov; d.m.y г., 12:17.

                        Comment


                        • #13
                          Като цяло имам чувството, че компютъра си прави някакви ташачи с мене, защото днеска се наложи да я изпъна на втора, която не вървеше и извъднъж се отпуши отнищото.

                          Comment


                          • #14
                            Колеги, отново се обръщам към вас относно проблема с вибрациите и липсата на тяга как си му е реда. Спомних си, че предишният собственик е сменял ангренажния ремък, та възможно ли е поради неползването на пети и кой знае какъв “майсторски” метод тип “маркер” да се е изместила центровката и затова да се проявяват тези симптоми. Знам, че при самото сваляне се измества с 15* и дори те да са достатъчни за подобни проявления. Благодаря предварително!

                            Comment

                            Working...
                            X